A dinamikus kulcsszóbeillesztés egy olyan funkció az AdWordsben, amely révén a kulcsszólistánkból a hirdetést éppen megjelenítő kulcsszót el tudjuk helyezni a hirdetésszövegben.
Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
"Ez a funkció - megfelelően használva - nagyon nagy mértékben meg tudja növelni a hirdetések átkattintási arányát, mivel mind tartalmilag, mind pedig külsejében figyelemfelkeltőbb lesz tőle a hirdetés (a kereséshez relevánsabb hirdetésszöveggel találkozik a felhasználó, ráadásul a hirdetésszöveg dinamikus része félkövéren jelenik meg). Nem megfelelően alkalmazva viszont értelmetlen hirdetésszövegek születhetnek belőle, ami rossz felhasználói élményhez, kisebb CTR-hez, alacsonyabb minőségi mutatóhoz, végső soron pedig magasabb minimális licitekhez vezet. Ebben a bejegyzéssorozatban átvesszük a legfontosabb tudnivalókat, a leggyakoribb hibákat és néhány gyakorlati tippet is adunk.
A dinamikus kulcsszóbeillesztést elsősorban webshopokhoz ajánljuk, ahol a termékneveket, márkákat és típusokat/modelleket felvihetjük egy külön hirdetéscsoport kulcsszólistájára, és ebben a hirdetéscsoportban dinamikus kulcsszóbeillesztéssel ellátott hirdetéseket hozunk létre. A terméknevekere (például 8 GB iPod Nano 4. generation) érkező keresési forgalmat azért is érdemes maximálisan kihasználni, mert ezek a keresések a vásárlási ciklus végét jelzik, vagyis várhatóan nagy lesz a konverziós arány.
A dinamikus kulcsszóbeillesztés alkalmazásának lépései" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.