A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) és a Szonda Ipsos közös, évente készített piackutatásából kiderült, hogy a hazai direkt marketing piac mérete 39,5 milliárd forint volt 2008-ban.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"Ez 12%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ezen belül is a telemarketing és az adatbázis menedzsment alágazatok erősödtek a legnagyobb mértékben. De hogyan tovább, milyen kilátások elé néz az ágazat?
Az MRSZ által közölt 2008-as hazai reklámköltéseket tekintve elmondható, hogy a legfrissebb DM piaci adatokkal bővített reklámtortában az ágazat részesedése 16,5%-ra emelkedett. A tévé és a sajtó után, a harmadik legnagyobb részarányt képviseli, emellett ismét a második legdinamikusabban fejlődő terület.
Az ágazat folyamatosan fejlődik, de azzal sem árt tisztában lenni, hogy merre tart, illetve, hogy milyen változások várhatóak. A napjainkban zajló rendkívüli gazdasági folyamatok a DM piacra is igen nagy hatással vannak. A válság megváltoztatta a piacot, a fogyasztókat, a kommunikációs ágazat szereplőit. Akik továbbra is eredményesek akarnak maradni, azoknak" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.