Pörögnek a Bing hirdetései
2010. január 12. írta: vecseilaszlo

Pörögnek a Bing hirdetései

A Microsoft keresője 75 százalékkal jobb átkattintási aránnyal rendelkezik, mint az AdWords hirdetési rendszere.

Forrás: PC WORLD.üzlet
Szerző: Molnár József

"Augusztus elején már hírt adtunk arról, hogy a Chitika felmérése szerint a keresők sokkal inkább rákattintanak a Bing keresőjében megjelenő szponzorált linkekre, mint a Google AdWords reklámokra. Akkor a keresőmarketinggel foglalkozó cég 55 százalékos különbséget mért a két hirdetési rendszer között: a Bing átlagosan 1,5 százalékos átkattintási aránnyal rendelkezett, míg a Google csak 0,97 százalékot tudott felmutatni. A különbség már akkor is jelentős volt, ám a friss felmérésük szerint még tovább mélyült a szakadék a két szolgáltatás között.

A Chitika friss adatai szerint ugyanis"... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr991666509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása