A Microsoft keresője 75 százalékkal jobb átkattintási aránnyal rendelkezik, mint az AdWords hirdetési rendszere.
Forrás: PC WORLD.üzlet
Szerző: Molnár József
"Augusztus elején már hírt adtunk arról, hogy a Chitika felmérése szerint a keresők sokkal inkább rákattintanak a Bing keresőjében megjelenő szponzorált linkekre, mint a Google AdWords reklámokra. Akkor a keresőmarketinggel foglalkozó cég 55 százalékos különbséget mért a két hirdetési rendszer között: a Bing átlagosan 1,5 százalékos átkattintási aránnyal rendelkezett, míg a Google csak 0,97 százalékot tudott felmutatni. A különbség már akkor is jelentős volt, ám a friss felmérésük szerint még tovább mélyült a szakadék a két szolgáltatás között.
A Chitika friss adatai szerint ugyanis"... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.