A magas megtérülés és az új eszközök iránt nagy az érdeklődés, így az e-mail és a közösségi média lehet a DM legfontosabb eszköztára [...].
Forrás: MarketingInfo - marketing tudásportál
"A cégek többsége legnagyobb mértékben az e-mail és a közösségi média marketing költéseit tervezi növelni 2010-ben - ezt állapította meg a StrongMail globális felmérése, melynek eredményeit a DMI cikke alapján a DMSZ.hu közölte.
A világszerte megkérdezett ezer iparági vezető gazdasági fellendülést jósol a következő évre, és 89%-uk növelni vagy szinten fogja tartani marketing büdzséjét 2010-ben.
50%-uk mondta azt, hogy ügyfeleik várhatóan többet fognak költeni jövőre, míg negyedük ugyanakkora költést jósol, és csupán 8%-uk gondolja, hogy fogyasztóik kevesebbet költenek majd.
A megkérdezett cégek 48%-a növeli marketing büdzséjét, és a legnagyobb mértékben majd az e-mail (69%), illetve a közösségi média marketingbe (59%) fektet majd többet. A harmadik helyen a keresőmarketing áll, a válaszadók 42%-a fog többet költeni az eszközre jövőre.
A legtöbben a rendezvénymarketingre (44%) és a direct mail-re (42%) fognak kevesebbet költeni.
A közösségi média egyértelműen kiemelt terület, a válaszadók" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.