Az internetezők között a felére esett vissza két év alatt azok aránya, akik rákattintanak képes online hirdetésekre Amerikában. Míg 2007. júliusban a netezők 32 százaléka kattintott képes hirdetésekre, az arányuk 16 százalékra csökkent 2009. márciusra, és csak a netezők 8 százalékára jut a kattintások 85 százaléka.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"comScore, a leader in measuring the digital world released the results of an update to its highly publicized “Natural Born Clickers” research, originally conducted two years ago in conjunction with media agency Starcom USA and Tacoda. The collaborative studies focus on an understanding of how U.S. Internet users click on display ads.
The updated results based on March 2009 comScore data, and" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.