A [...] Keresőmarketing napra egy esettanulmányt vittem magammal, amely egy regisztrációs kampány kidolgozásának és futtatásának első két hónapját mutatja be. Az utinformaciok.hu eddigi mutatói nem csak szerintem szépek: az eddigi szakmai visszajelzések is azt igazolják, hogy a minimális költségvetéssel elért 7 800 double-opt-in regisztrált felhasználó, valamint a 29%-os konverziós érték kiváló. Nézzük meg közelebbről.
Forrás: Dunder.hu
Szerző: Dunder Krisztián
"Az utinformaciok.hu szeptember második felében egy szakmai közösség támogatásával indult el. Az alapötlet évekkel ezelőtt az én fejemben született meg, s idén öltött testet: fejlesztők, designerek, on-line marketing és termékfejlesztési tanácsadók vettek részt az eddig elértekben. Abban már az elején mindenki egyetértett, hogy nem szabad fejjel menni a falnak, először mérjük fel, van-e igény traffipax, útlezárás és dugók helyzetéről szóló információs gyűjtőportálra. Abban is mindenki tisztán látott a megkérdezettek között, hogy közösségi alapokon kell felépíteni, s teremtsük meg a lehetőségét annak, hogy a weboldalon legyenek ingyenesek az információk. A projekt célját és újszerűségét több hazai kiadó és on-line tartalomszolgáltató felismerte, és a projekt mellé álltak. Segítségükkel egy igazi on-line kampányt tudtunk tervezni, kipróbálhattuk az egyes on-line hirdetési formátumok hatékonyságát.
A Keresőmarketing napon az alábbi prezentációt mutattam be. Picit furcsa volt nekem és a közönségnek is, hisz az előző előadások (Malév, Cetelem, stb.) túlsúlyosan a PPC erejét, hatékonyságát firtatták, míg mi a létező formátumokat hasonlítottuk össze az esettanulmányban, természetesen kitérve a keresőmarketingre is. Ennek két oka volt: az egyik, hogy a blokk a SEM marketing mixen belüli helyéről és hatékonyságáról szólt, a másik, hogy a konferencia előtti héten kezdtük csak el a PPC rendszerek használatát, így aligha lett volna önmagában releváns a téma. Nézzük meg az eredményeket." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.