A Bloombergnek nyiltakozó névtelen forrás szerint a nagy webkeresőkkel kötött megállapodások már idén [2009-ben - a szerk.] nyereségessé tették a Twittert. A Google-lal kötött szerződés 15, a microsoftos pedig 10 millió dollárt hozott a konyhára. A mikroblogging szolgáltatás működési költsége körülbelül 20-25 millió dollár körül van évente.
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: Hírbehozó
"Bár jó hír, hogy a Twitter a két megállapodással jelentős bevételre tudott szert tenni, ugyanakkor jövőre tovább kell dolgozniuk az üzleti modellen, ahhoz, hogy 2010 végére már valóban egy konszolidált cég benyomását keltse.
De a lényeg a lényeg: látható, hogy jól taktikáztak, amikor a Twitter első éveiben a növekedésre, és nem a profitra koncentráltak az alapítók.
Mindezen hírek fényében" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.