Bár a kereskedelem világszerte keményen megérezte a globális válságot, az e-kereskedelem köszöni szépen, továbbra is jól van – ezt állapította meg a legfejlettebb ipari országokat tömörítő szervezet, az OECD legfrissebb jelentése.
Forrás: Világgazdaság Online
"A fogyasztók költségtakarékosságának meghatározó eszközeivé ugyanis egyre inkább a netes termékkeresők válnak. A felmérés szerint az USA-ban az idén átlagosan 11, Franciaországban pedig 25 százalékkal nőhet az e-kereskedelemből származó bevétel. A forgalombővülés nálunk várhatóan még ez utóbbit is meghaladja.
A válság nemcsak a kiskereskedelmet, hanem a céges üzleteket is egyre nagyobb mértékben a net felé hajtja. Az e-kereskedelem B2B szegmense sokszorosa a lakosságinak. Az Egyesült Államokban az előbbi tavaly meghaladta a 3000 milliárd dollárt, utóbbi ennél nagyságrenddel kisebb, 130 milliárd dollár volt.
Az OECD átlagában az e-vásárlók aránya" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.