Milyennek is kell lennie a valóban megkapó, vásárlásra ösztönző videóreklámnak? Ezt a kérdést tették fel az MTV munkatársai, s egy átfogó tanulmányban meg is válaszolták azt. A lényeg, hogy ne idegesítsük fel a célközönséget, és törekedjünk a relevanciára valamint a tömörségre...
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Az MTV megbízásából az InsightExpress közvéleménykutató cég utánajárt annak, hogy mit is várnak el a felhasználók a mozgóképes formátumot használó hirdetőktől. A szakemberek adatai azt igazolják, hogy a nézők rövidebb, csendesebb és jól elkészített anyagokra vágynak. Manapság számos megosztó portálon alkalmazzák már az üzemeltetők a megtekinteni kívánt felvételbe való videóhirdetésbefűzést hogy növeljék profitjukat, de tudnunk kell, hogy nem mindegy, milyen anyaggal bombázzuk a látogatókat. A felmérés során megállapítást nyert, hogy a nyugalmi állapotukból valamilyen módon kizökkentett, vagyis megbotránkoztatott, feldühített internetezők elzárkóznak a vásárlás gondolata elől. Az úgynevezett Pre Roll klippek esetében igyekezniük kell a reklámozóknak, hogy lehetőleg" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.