A Google újfajta keresővel próbálja visszaszorítani a Bing piacát, az ünnepek előtt bevezeti az internetes árukereső szolgáltatását.
Forrás: PcWorld.üzlet
Szerző: Turcsán Tamás
"Ahogy közeledik az évvégi bevásárló szezon annál nagyobb a harc folyik a kereskedelemben a vásárlókért. Az internetes keresés viszont lassan belefullad az internetes kereskedelem túlburjánzásába. Ezekre a problémákra szeretne megoldással szolgálni a Google Commerce Search szolgáltatása.
A felmérések szerint egy látogató 8 másodpercet tölt egy webáruházban azzal, hogy eldöntse, hogy vásároljon-e vagy sem. Ez az idő a legkevésbé sem látszik elegendőnek egy jó döntés meghozásához. A Google tulajdonképpen ebben igyekszik a felhasználóknak hatékony segítséget nyújtani azzal, hogy a vásárlók számára kereshetővé teszi a webáruházak ajánlatait, árait. A szolgáltatás előnyösnek látszik a felhasználók, s a kereskedők részére egyaránt. Az előbbiek kevesebb vesződségre és jobb ajánlatokra, míg az utóbbiak több vásárlóra és így magasabb bevételekre számítanak." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.