Retargetálás a Knorr online kampányában
2009. december 04. írta: vecseilaszlo

Retargetálás a Knorr online kampányában

A CEMP Sales House kínálja a megoldást, mellyel most az Unilever márkája él.


Forrás: Médiainfo.hu - médiások médiája

"Retargetálást alkalmaz karácsonyi kampányában a Knorr és médiaügynöksége, a PHD Hungary. A megoldást itthon a CEMP Sales House kínálja, a Gemius adszerver segítségével.

"A retargetálás lényege az, hogy adott hirdető üzenete iránt a hirdető site-ján egyszer már érdeklődő, de a végső döntésig (pl. termék megrendelése, vagy regisztráció befejezése) el nem jutott fogyasztókat beazonosítjuk, majd valamely online tartalomban újra felhívjuk a figyelmét a félbehagyott regisztrációra. Az internetező számára" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr851571755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása