A marketingesek szerint a közösségi médiának van a legnagyobb hatása a cégek fogyasztókhoz való viszonyának megváltozásában Amerikában. 60%-uk szerint jelentős módosításokra van szükség, hogy a fogyasztóikat megértsék és új tartalmakat, személyre szabott szolgáltatásokat hozzanak létre. A marketingesek 28 %-a szerint az e-mail hozza a legnagyobb megtérülést (ROI), ennek ellenére az e-mail csak 20 százalékuknál, a második helyen álló kommunikációs csatorna a következő évi marketingtervekben.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"Alterian, the leading international integrated marketing platform provider, announced the results of a recent research study revealing that the emergence of new social media channels is forcing organizations to radically rethink and evolve their marketing techniques." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.