E-mail hozza a legnagyobb megtérülést Amerikában
2009. december 02. írta: vecseilaszlo

E-mail hozza a legnagyobb megtérülést Amerikában

A marketingesek szerint a közösségi médiának van a legnagyobb hatása a cégek fogyasztókhoz való viszonyának megváltozásában Amerikában. 60%-uk szerint jelentős módosításokra van szükség, hogy a fogyasztóikat megértsék és új tartalmakat, személyre szabott szolgáltatásokat hozzanak létre. A marketingesek 28 %-a szerint az e-mail hozza a legnagyobb megtérülést (ROI), ennek ellenére az e-mail csak 20 százalékuknál, a második helyen álló kommunikációs csatorna a következő évi marketingtervekben.

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"Alterian, the leading international integrated marketing platform provider, announced the results of a recent research study revealing that the emergence of new social media channels is forcing organizations to radically rethink and evolve their marketing techniques." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr261566963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása