Aukciós portálok női szemmel - avagy átmenet a babavilág és a munka között?
2009. december 02. írta: vecseilaszlo

Aukciós portálok női szemmel - avagy átmenet a babavilág és a munka között?

Manapság egyszerre közhelyes és forradalmi megállapítás, hogy a nők a fogyasztói társadalom legbefolyásosabb és legerősebb célcsoportja. Hiszen a hölgyek az élet minden terén egyre erősebben és karakteresebben vannak jelen - így az interneten is.

Forrás: Damjanovich.hu
Szerző: Tollár Mónika


"De vajon ténylegesen mennyit, illetve mely napokon és órákban neteznek leginkább a nők? Milyen oldalakat és milyen gyakorisággal látogatnak legszívesebben a gyengébbik nem képviselői?

Nem titok az sem, hogy az elmúlt években robbanásszerűen megnőtt a 25-35 év közötti kisgyerekes fiatal anyák jelenléte a világhálón. Számukra ugyanis a szellemi kondíciót legtöbbször (és nem ritkán sajnos kizárólag!) a netes felületek biztosítják: a hírportálok, az aukciós portálok, a fórumok, a blogok, a csevegőszobák, a tematikus oldalak, stb.

De vajon az internet, mint szolgáltatásteremtő platform milyen hatással van a gyermekükkel otthonlévő anyák életére? Hogyan és milyen módokon segíti a kapcsolattartást a külvilággal számukra a korlátlan világháló?

Ismert tény továbbá, hogy az internet-adta lehetőségek révén nagyobb tér nyílik az alaposabb tájékozódásra, információszerzésre, majd ezt követően a tudatosabb vásárlásra, fogyasztásra. A folyamatosan fejlődő webáruházak hazai és nemzetközi világa a nap 24 órájában bárki számára (így az átmenetileg otthonukba „zárt” nők számára is) megannyi alternatívát kínál a vásárlásra, eladásra.

De vajon milyen egy igazán "nőbarát” webshop? Mi alapján és milyen gyakran, illetve mit és mekkora összegben vásárolnak legszívesebben a hölgyek ezeken a netes felületeken?

Köztudott az is, hogy" ... >>

Kapcsolódó dokumentum:
NRC: Mindent az internetező nőkről – VMR.women 2009
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr311567022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fruitella 2009.12.02. 14:13:40

De vajon muszáj minden kérdést úgy kezdeni, hogy "de vajon..."??

Azért van több idejük a nőknek netezni, mert ma már 10-20 perc alatt össze lehet csapni egy ebédet vagy egy vacsorát. Tényleg, a (fél)kész élelmiszereket gyártók forgalma nem nőtt véletlenül egyenes arányban?
Tény, hogy az internet ablak lehet a világra, de én elképzelni nem tudom, hogy van gyerekes anyáknak idejük fórumokon regényt írni...?

vecseilaszlo · http://vecseilaszlo.blog.hu/ 2009.12.02. 14:52:11

Jó a kérdés az élelmiszergyártókkal kapcsolatban. Szerintem igen, de ha tudok utánajárok. :-)
Érdemes lenne csinálni egy olyan felmérést, ahol a fórumbejegyzések időpontjait elemeznék: mikor születnek? Reggel, munkaidő alatt, vagy este felé..
süti beállítások módosítása