Teszteltük a Facebook kampányok hatékonyságát!
2009. december 01. írta: vecseilaszlo

Teszteltük a Facebook kampányok hatékonyságát!

A Fókuszban a webáruházak konferencián a Facebook-on történő hirdetésekről is beszéltem. Akkor még csak látszott az, hogy a Google Adwords kampányok mellett erre az oldalra is célszerű fókuszálni és azt kell, hogy mondjam, hogy karácsony előtt még mindig nem késő hirdetéseket elhelyezni a Facebook oldalon.

Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés, Webáruház marketing
Szerző: Horváth Ernő


"Az elmúlt hetekben volt szerencsénk tesztelni a Facebook kampányt élesben. A Google Adwords kampánnyal együtt/mellett futtatunk a Facebook oldalon is kampányt a http://www.egyhonapalattmilliomos.com mikro sitera. A kampány célja az volt, hogy minél több feliratkozót gyűjtsünk az Organic Mission Zrt számára, illetve hogy minél többen megismerjék az Organic Mission-ben rejlő lehetőséget.

Mivel a kampány célja a minél gyorsabban minél több látogató szerzése volt, ezért a Facebook kampányokban nem nagyon szegmentáltunk, tehát csak a legalapvetőbb szűréseket állítottuk be. Maga a hirdetés szövege a következő volt:" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr931565638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása