Az adatbázisunk elégedettsége és hűsége soha nem egyenletes. Nagyban függ a folyamatosságtól és attól, hogyan kerültek velünk (a céggel, a szolgáltatással, a honlappal) először kapcsolatba.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"Az adatbázisunk igazán hűséges és elégedett tagjai sokkal türelmesebbek lesznek, mint az átlag, de nekik is vannak határaik. Ezt figyelembe kell vennünk, hiszen senkinek nincs szüksége “halott” felhasználókat tartalmazó adatbázisra.
Azt is figyelembe kell vennünk, hogy nem minden feliratkozó lojális.
Az adatbázisunkban" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.