Elkészült az Olcsóbbat.hu-val közös sikertörténetünk, amely betekintést enged az árösszehasonlító site üzleti modelljébe, és bemutatja, hogy miként illik bele az AdWords-kampány.
Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Stekkelpak Zoltán
"Az Olcsóbbat.hu 2005 májusában indult azzal a céllal, hogy a magyarországi online boltok kínálatáról jól áttekinthető képet nyújtson látogatóinak. Az oldalon több ezer, az Olcsóbbat.hu partnereinél megvásárolható termékről összehasonlítható formában található információ.
,,Üzleti modellünk lényege, hogy a felhasználóbarát felület és az árak összehasonlításának lehetsége sok érdekőlődt vonz, ami értékes forgalmat jelent a webes boltok számára. A boltokba való átkattintással olyan látogató érkezik partnereink weboldalára, aki tudja mit keres, összehasonlította az árakat, és vásárlási döntés előtti pillanatban van." avat be az üzleti modellbe Faragó Márton, az Olcsóbbat.hu stratégiai vezetje.
A Google AdWords hirdetési programot 2007 tavaszán kezdtük használni. Kipróbáltunk más, kattintás alapú hirdetési hálózatokat és display-hirdetéseket is, de jelenleg egyedül az AdWordsre fókuszálunk." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.