Egy aktuális felmérés azt igazolja, hogy a webkettes környezetben elhelyezett reklámok számos esetben vezetnek internetes keresésekhez, a felhasználók elkezdik felkutatni a világhálón az ott látott termékeket, márkákat.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Eddig is lehetett tudni, hogy van kapcsolat a különböző csatornák között, egyik online reklámforma hatással van a másikra, és most ismét napvilágot láttak az ezzel kapcsolatos konkrét adatok. Vitathatatlan, hogy népszerűségnövelő hatása van a webkettes site-okon megjelenő bannereknek, ezt jelzi az is, hogy a szörfölők az ilyen webhelyeken felbukkanó reklámok megtekintése után kereséseket indítanak azzal kapcsolatosan. A ComScore adatai szerint háromszor nagyobb az esélye annak, hogy egy webkettes felhasználó rákeressen egy termékre/szolgáltatásra, ha azt egy közösségi portálon látja, mintha egy bármely más honlapon pillantaná meg a bannert. A piackutatók azonban azt is megállapították, hogy az ilyen keresések során" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.