A közösségi portálok és a keresések közötti korreláció
2009. november 25. írta: vecseilaszlo

A közösségi portálok és a keresések közötti korreláció

Egy aktuális felmérés azt igazolja, hogy a webkettes környezetben elhelyezett reklámok számos esetben vezetnek internetes keresésekhez, a felhasználók elkezdik felkutatni a világhálón az ott látott termékeket, márkákat.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Eddig is lehetett tudni, hogy van kapcsolat a különböző csatornák között, egyik online reklámforma hatással van a másikra, és most ismét napvilágot láttak az ezzel kapcsolatos konkrét adatok. Vitathatatlan, hogy népszerűségnövelő hatása van a webkettes site-okon megjelenő bannereknek, ezt jelzi az is, hogy a szörfölők az ilyen webhelyeken felbukkanó reklámok megtekintése után kereséseket indítanak azzal kapcsolatosan. A ComScore adatai szerint háromszor nagyobb az esélye annak, hogy egy webkettes felhasználó rákeressen egy termékre/szolgáltatásra, ha azt egy közösségi portálon látja, mintha egy bármely más honlapon pillantaná meg a bannert. A piackutatók azonban azt is megállapították, hogy az ilyen keresések során" ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr551549827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása