Az AdWords-felhasználók a jövőben nem csupán a kattintási arányokra kell hogy hagyatkozzanak, hanem az úgynevezett View-Through Rate-re is, ami magyar fordításban valami olyasmit jelent, hogy megpillantásai arány.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A napokban a Comscore is kiadott egy tanulmányt, amelyben a piackutatók előrevetítették a Click Through Rate korszak hanyatlását, most pedig maga a keresőóriás is átgondolni látszik eddigi reklámpraktikáit. A képreklámok sikeressége ezentúl a VTR-el is mérhető, ugyanis a Google azon az állásponton van, hogy nem feltétlenül veszítettük el azt az internetezőt, aki nem ment át a hirdetésen keresztül a kampány oldalra. Természetesen a vállalat bizonyos időkorláthoz köti az észleléstől számított tényleges cselekvést, vagyis a rendszer akkor ad pontot erre is, ha a látogató" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.