Ha csupán egyetlen PR tanácsot adhatnék, akkor az a következő lenne: építs sajtókapcsolatot! Ha jó sajtókapcsolataid vannak, szinte másra nincs is szükséged a publicitáshoz. Nem kell azon törnöd a fejed, hogy miként kerülj a médiába, nem kell sajtóközleményeket írnod, és nem kell hívogatnod az újságírókat, mert a sajtó fog keresni téged. Ráadásul a sajtókapcsolat építése könnyebb, mint elsőre gondolnád…
Forrás: Damjanovich.hu
Szerző: Fülöp Zoltán, PR tanácsadó
"1. lépés: Az előkészületek
Az első lépésben írd össze azokat a médiumokat, melyeket a vevőid néznek, olvasnak, hallgatnak és amelyekben szeretnél megjelenni, majd állítsd őket fontossági sorrendbe, azaz melyik a legfontosabb véleményformáló médium a piacodon. Válaszd ki azokat, melyekkel a leghatékonyabban érheted el a vevőidet és amelyekkel kapcsolatot szeretnél építeni. Ne légy telhetetlen, annyi médiumot válassz ahánnyal, rendszeresen kapcsolatot tudsz tartani. Ha ez egy-két újságíró, akkor annyi.
Ha sikerült kiválasztani a kívánt médiumokat nézd meg mi jelent meg a témádról. Tanulmányozd át az anyagokat, nézd meg a stílusukat és próbáld „belőni” az attitűdjét. Ha online a médium, vagy van online mutációja - csodálkoznék ha nem lenne -olvasd el a kommenteket is. Sokat segíthet, hogy mi van az emberek fejében.
Ezután a honlapról tudd meg," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.