Sütivel az ellenszenv ellen - Újratargetálás
2009. november 09. írta: vecseilaszlo

Sütivel az ellenszenv ellen - Újratargetálás

Míg a hagyományos hirdetések esetén nem tudhatjuk, hogy a fogyasztó találkozott-e már a hirdetésünkkel, addig az online reklámoknál ezt az aspektust is figyelembe vehetjük, és ehhez igazíthatjuk további kommunikációnkat.

Forrás: Adserver blog.hu
Szerző: Erőss Csaba


"Amikor a felhasználó találkozik egy adserverből származó hirdetéssel, akkor a rendszer elhelyez egy sütit a gépén, így tudható, hogy adott reklámmal találkozott-e korábban, és ha igen, akkor mikor és hol. Ezt az információt aztán fel lehet használni a későbbiekben.

Az egyik lehetséges felhasználási mód a frequency cap használata. Ennek a segítségével meghatározhatjuk, hogy:

  • összesen hányszor lássa
  • adott időn belül ne jelenlen meg újra
  • adott időn belül maximum hányszor lássa
  • egy kampány alatt hányszor lássa

a banner(t).

Layer-es hirdetések esetén (gyakorlatban ide tartoznak a pop-up-ok is) annyiban módosulnak ezek a beállítások, hogy a süti alapján csak azt látja a rendszer, hogy adott oldalon találkozott-e a felhasználó a reklámmal, ha másik honlapra látogat, akkor ott úgyanúgy meg fog neki jelenni. Emellett az adserver képes felezni a megadott időket, így" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.    

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr521510803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása