Miért kéne a gyermekvállalásnak csökkenteni a vállalkozói szellemet? László Zsuzsa és Sárdi Dániel két kisgyerek mellől, otthonról indították el saját gyártású termékekkel internetes áruházukat. A minimális befektetés után alig három évvel pedig már a német piac meghódítást tervezik, szigorúan a belátható kisvállalkozás kategóriában maradva.
Forrás: Piac&Profit
Szerző: Tímár Gigi
"Az első névre szóló takarót a házaspár akkor féléves kisfia kapta Kanadából, 2005 nyarán. A cég későbbi névadója, a „takoo" nélkül hamarosan már egy lépést sem tettek, és hamar meglátták, hogy a takaró iránt nagy az érdeklődés a termék elsődleges célcsoportja, a kisgyerekes anyukák körében.
Játékból üzlet
A szociológus, közgazdász végzettségű házaspár - László Zsuzsa és Sárdi Dániel - évek óta dédelgette, hogy az értelmiségi léttől elrugaszkodva saját vállalkozást indít, a lehetséges irány azonban nem volt kiforrott:
- Mindig is kisvállalkozásra vágytunk. Kismotort akartunk Olaszországba vinni, aztán olasz játékokat behozni Magyarországra, végül a takaró sikerével úgy tűnt, megvan, amit kerestünk.
Az okok között természetesen előkelő helyen szerepel a függetlenség és az anyagi biztonság megteremtésének vágya, de a gyarapodó család miatt is adta magát az ötlet, hogy a nyolcórás fix munkaidős alkalmazotti státus helyett otthonról irányítható vállalkozásban lássák a karrier lehetőségét. Ahogy Zsuzsa mondja, minden kismama álma, hogy a gyerekek mellől dolgozhasson. Így hozzájárulhat a családi kasszához, és a család nem kényszerül egy keresetből, illetve gyesből, gyedből megélni. A kreatív területért felelős feleség és a gazdasági vezetést vállaló férj mellett Schneider Tamás programozóként, internetes szakemberként szállt be a vállalkozásba.
- Nem értettünk az anyagokhoz és az internetes kereskedelemhez sem, ezért kutatással indultunk. Végigjártuk Magyarország összes textil-nagykereskedését, táblázatba került a kínálat és az árak, elemeztünk, statisztikákat csináltunk. Biztos volt, hogy a legjobb alapanyagot keressük, hiszen a termék sikeréhez elengedhetetlen a kiváló minőség.
Aztán" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.