Egyelőre gyerekcipőben jár a közösségi marketing-optimalizálás (smo) Magyarországon - derült ki a közösségi oldalak és online ügynökségek szakértőinek beszélgetéséből az Internet Hungary konferencián.
Forrás: Napi Gazdaság
Szerző: Novák Csaba
"Szabó Márton, az iwiw Kft. ügyvezetője szerint a hirdetők Magyarországon többnyire még mindig a hagyományos display-hirdetésekben látják a leghatékonyabb megoldást marketingcéljaik elérésére, azonban a közösségi oldalakban rejlő üzleti lehetőségek kihasználására sokkal alkalmasabb smo-nak még mindig nincs kialakult eszközrendszere.
Az smo költségei és hatékonysága jelenleg a Google hirdetési rendszere és a hagyományos display-megjelenések között félúton helyezkedik el - mondta Dobó Mátyás, a Peer Applications Kft. ügyvezetője. A Blogter egyik alapítója szerint ugyanakkor rendkívül nagy lehetőségek rejlenek abban, hogy a részletes és pontos látogatottsági elemzések mentén a közösségi oldalakon megjelenő alkalmazásokat a felhasználói szokásokra optimalizálják. Ez a hirdetők számára már csak azért sem elhanyagolható," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.