Redesign a hatásosabb hirdetésekért?
2009. október 29. írta: vecseilaszlo

Redesign a hatásosabb hirdetésekért?

Egy oldal kinézetének megújítása mögött több dolog is meghúzódhat, kezdve a kezelés racionalizásától, új funkciók integrálásánál át egészen addig, hogy a rendszert hajtó motor megújul, és ezt akarják egy ráncfelvarrással is kihangsúlyozni.

Forrás: adserver blog
Szerző: Erőss Csaba


"Bármi is legyen az oka a változtatásnak a usability, tartalom, esztétikum hármas mentén alakulnak az átalakítások, csak az a kérdés, hogy mi kerül előtérbe. A megújult külső nem csak a felhasználóknak jelent változást, hanem a hirdetői szempontból is új lehetőségeket rejt. Egy hirdetés-szűz oldalra a jobb oldalra és a képernyő tetejére tudnak a legegyszerűbben bannert elhelyezni. Ezeknél azonban vannak sokkal hatásosabb helyek is. Az a kérdés, hogy egy redesign során a hirdetések elhelyezésének mekkora szerep jut, hiszen egy jobb helyért több pénzt lehet kérni, míg esztétikai szempontból nem a képernyő közepén elhelyezett színes banner a legjobb megoldás.

A Nemzeti Sport Online-t a napokban újították meg. Arról, hogy a korábbi vagy a jelenlegi design volt a jobb, arról nem szállnék vitába, inkább nézzük meg hogy a fazonigazítás, hogyan befolyásolta a hirdetéseket." ... >>

 

 


 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr11465313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása