Megtérülésközpontú online marketing - Ráfordításmegtérülés az AdWordsben
2009. október 27. írta: vecseilaszlo

Megtérülésközpontú online marketing - Ráfordításmegtérülés az AdWordsben

Ezen az előadáson bemutatjuk, hogy miként lehet mérni az AdWords-hirdetéseire fordított pénz megtérülését az AdWords konverziókövetés funkciójával és az Analytics programunkkal.

Forrás: Google AdWords internetes előadások
Szerző: Stekkelpak Zoltán


"Az előadáson hallottak alapján megalapozottabb döntéseket hozhat az online marketing költségvetéséről és a hirdetések valódi teljesítménye alapján optimalizálhatja a kampányát."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr751461480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása