A reklámra költött pénz fele ablakon kidobott pénz, csak azt nem lehet tudni, melyik fele!
Forrás: adserver blog.hu
Szerző: cseross
"A John Wanamakertől származó (már milliószor) elsütött mondás a marketingkommunikáció egyik rákfenéje, hiszen ki tudja megmondani, hogy hányan láttak egy plakátot, hányaknak akadt meg a szeme egy újsághirdetésen, a nézők közül hányan nem mentek ki pisiszünetre a TV reklám közben. És ha látta is, nem biztos, hogy bármilyen nyomot hagyott benne.
Persze vannak olyan reklám eszközök, melyeknél sokkal jobban becsülhetőek ezek a számok, pl. az újsághoz mellékelt ajándék kuponokból mennyit váltottak be, hány rendelés érkezett a DM levél miatt. Ezek hátránya, hogy a médiatulaj sokkal jobban számon kérhető, de hát ez legyen az ő gondjuk.
Az online reklámok ilyen szempontból kifejezetten hirdető barátok, az adserver segítségével többféle szempont szerint is vizsgálható a bannerek hatékonysága. Csokorba szedtük azokat a mérőszámokat, melyeket" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.