Mit figyelünk - mérőszámok
2009. október 26. írta: vecseilaszlo

Mit figyelünk - mérőszámok

A reklámra költött pénz fele ablakon kidobott pénz, csak azt nem lehet tudni, melyik fele!

Forrás: adserver blog.hu
Szerző: cseross


"A John Wanamakertől származó (már milliószor) elsütött mondás a marketingkommunikáció egyik rákfenéje, hiszen ki tudja megmondani, hogy hányan láttak egy plakátot, hányaknak akadt meg a szeme egy újsághirdetésen, a nézők közül hányan nem mentek ki pisiszünetre a TV reklám közben. És ha látta is, nem biztos, hogy bármilyen nyomot hagyott benne.

Persze vannak olyan reklám eszközök, melyeknél sokkal jobban becsülhetőek ezek a számok, pl. az újsághoz mellékelt ajándék kuponokból mennyit váltottak be, hány rendelés érkezett a DM levél miatt. Ezek hátránya, hogy a médiatulaj sokkal jobban számon kérhető, de hát ez legyen az ő gondjuk.
Az online reklámok ilyen szempontból kifejezetten hirdető barátok, az adserver segítségével többféle szempont szerint is vizsgálható a bannerek hatékonysága. Csokorba szedtük azokat a mérőszámokat, melyeket" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr751461000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása