Egységesen mérik ezentúl a magyar netet
2009. október 26. írta: vecseilaszlo

Egységesen mérik ezentúl a magyar netet

Az ügynökségek és a nagy tartalomszolgáltatók egymástól függetlenül a Gemius és az Ipsos konzorciumát választották iparági etalonnak. Ezentúl több módszert alkalmazva számolják ki, hogy hányan és kik olvasnak egy honlapot. Az egységes mérési rendszer jót tesz az iparágnak.

Forrás: Index

"Az online piac növekedésével párhuzamosan egyre többször vetődött fel hogy szükség van egy minden érintett fél, vagyis a tartalomszolgáltatók, az ügynökségek és a hirdetők által is elfogadott, etalonnak számító mérési rendszerre. Az ügynökségek nyár végén pályázatot írtak ki egy ilyen szolgáltatásra, és a legnagyobb tartalomszolgáltatók ezzel egy időben ajánlatot kértek a legnagyobb közönségmérő cégektől.

A pályáztatási folyamat végén, az ajánlatkérésekre érkezett pályázati anyagok értékelése után mindkét pályáztató fél ugyanarra az eredményre jutott: nagyon szoros versenyben az Ipsos Zrt. és a Gemius SA konzorcium által benyújtott pályázatot tartották a legalkalmasabbnak a kitűzött cél elérésére."... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr451461298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása