Még a szakemberek is gyakran elvitáznak arról konferenciákon, fórumokon, blogokon, hogy melyik a jobb, melyiket érdemes alkalmazni. Mindkét műfajnak megvannak a műfaji sajátosságai. Tőlem is gyakran kérdezik, hogy vajon “Érdemes-e az AdWordsben hirdetnem, ha a keresőoptimalizáció jól működik?”
Forrás: OMA.hu - Online Marketing Akadémia
Szerző: Fehér Márton
"Hasonlítsuk össze az almát a körtével!
Tekintsük át hogy mik az előnyei, hátrányai a két megjelenésformának:
Forrás: OMA.hu - Keresőoptimalizálás vs. Google AdWords hirdetések
Az AdWords nem kannibalizálja a természetes kattintásokat!
Vegyünk egy jól optimalizált honlapot, amely a normál, nem fizetett találatokból viszonylag sok látogatót kap. Futtassunk hozzá AdWords hirdetéseket is, akár ugyanazokra a szavakra, amelyekre amúgy a normál találatokban is megtalálható, akkor" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.