Újabban egyre több olyan portál jelenik meg a világhálón, ahol az internetezők megosztják egymással a termékekről/szolgáltatásokról alkotott véleményüket. Ám hogyan járjon el a kereskedő, hogy viszonyuljon az ilyen értékelésekhez?
Forrás:Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A szörfölők többsége szeret mazsolázni az olyan oldalakon, ahol az áhított árucikkel kapcsolatos véleményeket olvashat, és többnyire figyelembe is veszik az online véleményeket döntésük meghozatala előtt. Éppen ezért nagy hangsúlyt kell fektetniük a gyártóknak és szolgáltatóknak a minőségre, mivel a rossz áru híre futózűzként terjed a weben. Főképpen a kereskedők nem nézik jó szemmel az ilyen portálok népszerűségét, ám ez már velejárója az online marketingnek, és kénytelenek lesznek igazodni az új trendhez, a furfangosabbak pedig saját kezükbe veszik az irányítást. A Qype, Európa egyik legismertebb értékelő portáljának üzemeltetői azt javasolják a marketingeseknek, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.