A nők 54 százaléka naponta látogatja a közösségi oldalakat Amerikában <> 75 százalékukra a közösségi oldalak nincsenek befolyással a vásárlásoknál <> 52 százalék legalább egy márkának a barátja vagy rajongója lett <> 83 százalék nem értékeli pozitívnak, ha egy márkát lát közösségi oldalon
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"There lives a growing impetus for marketers - especially those working with Fortune 500 CPG brands who enjoy a majority female customer base, to build a better connection with women in the dynamic social media landscape," said Matt Wise, President, Q Interactive. "We know women are social creatures and highly active in mediums like Facebook, where they now outnumber men. Yet, we found, they are virtually uninfluenced - and sometimes put off - by brands in channels that are a routine part of their day." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.