Nők 75 százalékára a közösségi oldalak nincsenek befolyással a vásárlásoknál Amerikában
2009. október 21. írta: vecseilaszlo

Nők 75 százalékára a közösségi oldalak nincsenek befolyással a vásárlásoknál Amerikában

A nők 54 százaléka naponta látogatja a közösségi oldalakat Amerikában <> 75 százalékukra a közösségi oldalak nincsenek befolyással a vásárlásoknál <> 52 százalék legalább egy márkának a barátja vagy rajongója lett <> 83 százalék nem értékeli pozitívnak, ha egy márkát lát közösségi oldalon

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"There lives a growing impetus for marketers - especially those working with Fortune 500 CPG brands who enjoy a majority female customer base, to build a better connection with women in the dynamic social media landscape," said Matt Wise, President, Q Interactive. "We know women are social creatures and highly active in mediums like Facebook, where they now outnumber men. Yet, we found, they are virtually uninfluenced - and sometimes put off - by brands in channels that are a routine part of their day." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr791459279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása