„A VEVŐ” – Ügyfélszerzés, megtartás, kezelés az e-kereskedelemben címmel rendezi meg 2009. november 11-én hagyományos őszi, tematikus konferenciáját a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org).
Forrás: SZEK.org
Kik vásárolnak az interneten? Mennyien vannak? Milyen a demográfiai összetételük, milyenek a fogyasztási szokásaik? Hogy találjuk és tartjuk meg őket? Hol vásárolnak szívesen? Hogy kommunikálunk ügyfeleinkkel, az e-mail kiváltja-e a telefont? Mik a vevők vágyai és azokról hogy szerzünk tudomást? Hogy tudjuk felhasználni (és hogy szabad?) azt a tudást, amit a vevőinkről felhalmoztunk? És végül: mit gondolnak rólunk vevőink?
Ezekkel a kérdésekkel foglalkozik a SzEK.org idén negyedik alkalommal megrendezésre kerülő őszi, tematikus konferenciája 2009. november 11-én, melynek a Hotel Ibis Budapest Váci út ad otthont. A konferencia a fenti kérdésekkel kapcsolatos kutatási eredmények ismertetésével, különböző módszerek, üzleti és informatikai eszközök, megoldások bemutatásával kívánja elősegíteni az e-kereskedelem szereplőinek munkáját. Ugyanakkor a szervezők nem feledkeztek meg a vevők jogairól sem: szó lesz az ügyfélszerzés eszközeit korlátozó jogszabályokról, illetve a vevőket védő intézményekről, szervezetekről is.
Az e-kereskedelem történetében talán először a konferencián maguk a főszereplők, a vevők is jelen lesznek: a szervezők meghívtak néhány „heavy user”-t – azaz olyan felhasználót, aki régóta, rendszeresen használja az internetet, többek között vásárlásra is –, hogy hallgassák meg az előadásokat és a konferencia végén egy kerekasztalbeszélgetésben mondják el véleményüket a hallottakról.
A rendezvény bevezető előadását Dr. Törőcsik Mária marketingszakértő, a Pécsi Tudományegyetem professzora tartja a trendformált vásárlókról. Ezután mintegy tucatnyi előadás és bemutató következik, melyekben többek között hallhatunk az internetezők és internetes vásárlók számáról, demográfiai megoszlásáról (Kis Gergely, GKIeNET), a weboldalak ergonómiai vizsgálatáról (Síklaki István, ELTE TáTK), az ügyfélszerzés (Peresztegi Zoltán, Google) és az ügyfélkezelés eszközeiről (György István, Update), a vevőket védő jogszabályokról (Ormós Zoltán) fogyasztóvédelemről és Fair Business-ről. Az egyes témakörök előadásait neves szakemberek moderálják Damjanovich Nebojsa (SENPAI Consulting), Sziebig Péter (Kilkkmánia) és Siklósi Máté (Panaszfal.hu) személyében.
A rendezvény kiemelt támogatója a NET’54 Kft. a magyar call center piac mozgatórugója.
A konferencia résztvevői között 5 db. 30.000 Ft értékű Google AdWords kupont sorsolunk ki a Google Magyarország támogatásával.
„A VEVŐ” – Ügyfélszerzés, megtartás, kezelés az e-kereskedelemben c. konferencia részletes programja
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.