Annak ellenére, hogy az amerikaiak körében egyre elterjedtebb az e-kereskedelem, sokszor a személyes kapcsolatteremtés nem pótolható. Azon amerikai internetezők 77%-a, akik az elmúlt fél év során online vásárlási tranzakciót hajtottak végre, szívesen vennék, ha egy valós személy segítené őket bizonyos termékek online vásárlásakor.
Forrás: BrandTrend - a márka érzelem és elkötelezettség
"Ez derül ki a Harris Interactive 2009 augusztusában készített felméréséből, melyet az IMShopping részére vezényelt le.
A segítséget igénylőket leginkább ingatlan (56%), autók (54%) és biztosítás (51%) online vásárlásakor érdekelné a szolgáltatás.
Bár az online vásárlók többsége legalább "néha" szeretne ilyen módon támogatást kapni, a válaszadók 82%-a arról számolt be, hogy nem kapta meg ezt a segítséget a múltban. Ennek a csoportnak több mint fele jelezte, hogy ez negatívan befolyásolta vásárlási döntését - legalábbis néhány esetben.
"Semmilyen automatika nem helyettesítheti az embert." - mondta Prashant Nedungadi, az IMShopping vezérigazgatója és alapítója. "Az eredmények azt jelzik, hogy a vásárlók még mindig igénylik, hogy valódi személyek segítsék őket a vásárlás folyamán, még a digitális környezetben is."
Néhány e-kereskedő" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.