Konverziós arány - melyik pozícióban a legjobb?
2009. október 20. írta: vecseilaszlo

Konverziós arány - melyik pozícióban a legjobb?

A kérdés az, hogy melyik hirdetési pozícióban lehet a legjobb konverziós arányt elérni? Természetesen adja magát a dolog, hogy minél jobb helyen van a hirdetés (= "feljebb"), annál magasabb lesz a konverziós arány is.

Forrás: AdWords blog - hasznos tippek és jótanácsok egy Google Hirdetési Szakértő tollából!
Szerző: Gál Kristóf kkv online marketing specialista


"Vajon tényleg ilyen egyértelmű a helyzet? Nos, nem.

[...]

Hal Varian, a Google egyik "főmunkatársa" (vezető közgazdásza) és az általa vezetett csapat egyik fő tevékenysége, hogy az Adwords licitálási mechanizmusát egyre hatékonyabbá tegye. Hal Varian nem mellesleg nemzetközi szinten is ismert szakember, számos cikk és könyv fűződik a nevéhez, egyetemen is tanít(ott).

Egyik legfrissebb kutatásuk eredménye nagyon fontos lehet a megfontolt Adwords hirdetők számára, ugyanis az nem másról szól, mint hogy" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr881458200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása