A minőség, mint sikerfaktor
2009. október 20. írta: vecseilaszlo

A minőség, mint sikerfaktor

Szinte se szeri, se száma azoknak az online boltoknak, amelyek szuperolcsó termékekkel próbálják magukhoz édesgetni a fogyasztókat, ám újabban már nem az alacsony áraké a főszerep, hanem egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a fogyasztók a minőségre is.

Forrás:
Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Ha körülnézünk a mindennapjainkban, akkor észrevesszük, hogy a való (offline) világban is megtalálhatóak az úgynevezett 100 forintos üzletek, ahol mindent kedvező áron lehet megvásárolni, ám az is köztudott, hogy ilyen alacsony áron nem lehet jó minőséget vásárolni. Ugyanez a helyzet az interneten is, hiszen óriásbannerek hirdetik sok esetben a vonzó árakat, ám vajon mit kap ezért az ügyfél? A Penn, Schoen & Berland Associates nevű marketing tanácsadó cég legfrissebb tanulmányában azonban az olvasható, hogy az online vásárlók kezdenek mindinkább recesszió vevőkből értékvadászokká válni. Mivel a gazdasági szakemberek már a világválság végéről beszélnek, a fellendülés időszakát vizionálják, így ismét kezd úrrá lenni a fogyasztókon a költekezési kedv, ami azt jelenti, hogy elfordulnak az olcsó bóvliktól, s termék minőségére összpontosítanak. A megkérdezett internetezők" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr301458174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása