Szinte se szeri, se száma azoknak az online boltoknak, amelyek szuperolcsó termékekkel próbálják magukhoz édesgetni a fogyasztókat, ám újabban már nem az alacsony áraké a főszerep, hanem egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a fogyasztók a minőségre is.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Ha körülnézünk a mindennapjainkban, akkor észrevesszük, hogy a való (offline) világban is megtalálhatóak az úgynevezett 100 forintos üzletek, ahol mindent kedvező áron lehet megvásárolni, ám az is köztudott, hogy ilyen alacsony áron nem lehet jó minőséget vásárolni. Ugyanez a helyzet az interneten is, hiszen óriásbannerek hirdetik sok esetben a vonzó árakat, ám vajon mit kap ezért az ügyfél? A Penn, Schoen & Berland Associates nevű marketing tanácsadó cég legfrissebb tanulmányában azonban az olvasható, hogy az online vásárlók kezdenek mindinkább recesszió vevőkből értékvadászokká válni. Mivel a gazdasági szakemberek már a világválság végéről beszélnek, a fellendülés időszakát vizionálják, így ismét kezd úrrá lenni a fogyasztókon a költekezési kedv, ami azt jelenti, hogy elfordulnak az olcsó bóvliktól, s termék minőségére összpontosítanak. A megkérdezett internetezők" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.