A régió marketing vezetői fenntartásokkal kezelik a szokatlan megoldásokra építő kommunikációt, elsősorban harciassága miatt.
Forrás: Médiainfo.hu - médiások médiája
Szerző: gaborják
"Dinamikus szakmai vita bontakozott ki a gerilla marketing témaköre körül a Central and Eastern European Marketing Leaders Summit (CEEMS 2009) konferencián. A gerilla marketing előnyeiről és eszközeiről Erin Reindl, a JWT régióért felelős koordinátora tartott előadást, számos sikeres esettanulmány bemutatásával.
A válság miatt folyamatosan zsugorodó költségvetések kreatív megoldásokra kényszerítik a marketingeseket, amelyek egyikeként adódik a gerilla marketing. A fogyasztókat szokatlan élethelyzetekben megtaláló aktivitások kulcsát a relevancia adja: a gerilla akciónak - legyen az közterületi, online vagy más megoldás - a megfelelő időben és helyen, de legfőképpen befogadó állapotban kell elérnie a közönséget. A kivitelezésen túl természetesen az üzenet sem mellékes, a megjelenésnek építenie kell a márkát. Ha viszont mindezt sikerül megvalósítani, Erin Reindl szerint a gerilla marketing eredménye, hogy a fogyasztó egyszerűen több időt tölt a márkával.
Ez az idő a közösen átélt élménynek köszönhetően alakulhat át tartós benyomássá. A gerilla marketing - ha jól csinálják - egyrészt" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.