Friss ropogós hír, hogy a Google bevezette az Adwords képes és vizuális hirdetéseihez kapcsolódóan a megtekintési konverzió fogalmát (és természetesen a használatát).
Forrás: AdWords blog - hasznos tippek és jótanácsok egy Google Hirdetési Szakértő tollából!
Szerző: Gál Kristóf kkv online marketing specialista
"A képes és vizuális hirdetésekről azt hiszem még nem írtam konkrétan, úgyhogy jövő héten szentelek majd a témának egy írást. Nagyon röviden: ezek a hirdetések a tartalmi hálózatban jelennek meg, hasonlóan a közönséges szöveges hirdetésekhez.
Vannak képes hirdetések, ebben az esetben például .gif vagy .jpg formátumú (az Adwords által használt, többféle méret valamelyikének megfelelő) képeket használhatunk hirdetéshez. A valamivel újabb lehetőség az Adwords szóhasználatában vizuális hirdetésnek nevezett valami, aminek keretében flash formátumú animált hirdetéseket is lehet már futtatni.
Térjünk vissza a megtekintési konverzió fogalmára! Az említett két hirdetési formátum sokkal jobban hasonlít a klasszikus banneres hirdetésekre, mint a szöveges. Ezért is érdemes mérni azt, hogy vajon van-e hatása annak, ha valaki csak látja a hirdetést, de nem kattint rá? " ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.