A közösségi médiával kapcsolatban a cégek vezetőinek 81%-a aggódik a vállalat biztonsága és 49%-a a cég hírneve miatt Amerikában. De csak 31%-nak van közösségi médiára vonatkozó irányelve és csak 10% nyújt képzést munkatársainak a témában.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"A vállalatok 80 százaléka használja a Facebookot, 66 százalék a Twittert, 55 százalék a YouTube-ot, 49 százalék a LinkedInt és 43 százalék a blogokat.
A cégek 81-81 százaléka az" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.