A kampány teljesítményének mérése a kattintáson túl - konverziókövetés kezdőknek
2009. október 07. írta: vecseilaszlo

A kampány teljesítményének mérése a kattintáson túl - konverziókövetés kezdőknek

Mérje az AdWords-kiadásai megtérülését a Google AdWords konverziókövetőjével! Előadásunkat mindazoknak ajánljuk, akik szeretnének áttekintést kapni a konverziókövetés működéséről, valamint tudni szeretnék, hogyan érhetnek el több konverziót alacsonyabb költségen a Google AdWords kereső és tartalmi hálózati kampányok segítségével.

Forrás: Google AdWords internetes előadások
Szerző: Stekkelpak Zoltán


"A 2009. június 11-i előadásunk rögzített, vágatlan változata (55 perces). Előadásunkat mindazoknak ajánljuk, akik szeretnék mérni, hogy mely kulcsszavak, kampányok és hirdetéscsoportok hoznak a kattintáson túl valódi vásárlókat, megrendelőket vagy ügyfeleket. Az előadáson bemutatjuk az AdWords ingyenesen használható Konverziókövetés funkcióját." ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr111433014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása