Online vásárlásnál a férfiak céltudatosak, a nők hagyják magunkat befolyásolni Németországban
2009. október 06. írta: vecseilaszlo

Online vásárlásnál a férfiak céltudatosak, a nők hagyják magunkat befolyásolni Németországban

Az internetezők 66%-a keres termékeket, szolgáltatásokat vagy ingatlanokat Németországban. Nemek szerint eltérőek a keresések: a férfiak célirányosan keresnek, a nők hagyják magukat befolyásolni.

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"Bereits zwei Drittel der deutschen Internetnutzer suchen auf Online-Marktplätzen gezielt nach Produkten, Dienstleistungen oder Immobilien. Im Geschlechtervergleich zeichnen sich dabei markante Unterschiede ab: Während jeder zweite Mann extrem zielorientiert bei der Online-Suche vorgeht, lassen sich Frauen eher inspirieren. Das zeigen die bevölkerungsrepräsentativen Ergebnisse einer aktuellen Scout24-Trendbefragung.

44 Prozent der männlichen Online-Jäger wollen möglichst rasche Beute machen und das Gesuchte finden. Bei Frauen" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr321428844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása