Saját márkaneve alatt kezd el forgalmazni bizonyos termékeket az Amazon. A kezdetben könyvekben és DVD-kben utazó cég ezzel a nagyobb szupermarket-láncok gyakorlatát követi.
Forrás: HWSW
Szerző: Koi Tamás
"Az Amazon a kezdeti termékkínálatot az eltelt évek során jelentősen kibővítette, így a választék mára gyakorlatilag az összes tartós fogyasztási cikkre kiterjed. A vállalat mostantól saját márkaneve alatt is forgalmaz majd bizonyos termékeket, melyek jellemzően az olcsóbb árkategóriában képviseltetik magukat. Ez a termékpolitika hasonló ahhoz, amit több áruházlánc, így a TESCO, vagy a szintén angol Sainsbury's évek óta alkalmaz.
Az Amazon kezdetben kizárólag az amerikai webshop vásárlói számára kínálja majd "gazdaságos" termékeit, melyek az AmazonBasic márkanevet kapják majd. A termékkörbe" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.