Saját márkás termékek árusításába kezd az Amazon
2009. szeptember 30. írta: vecseilaszlo

Saját márkás termékek árusításába kezd az Amazon

Saját márkaneve alatt kezd el forgalmazni bizonyos termékeket az Amazon. A kezdetben könyvekben és DVD-kben utazó cég ezzel a nagyobb szupermarket-láncok gyakorlatát követi.

Forrás: HWSW
Szerző: Koi Tamás


"Az Amazon a kezdeti termékkínálatot az eltelt évek során jelentősen kibővítette, így a választék mára gyakorlatilag az összes tartós fogyasztási cikkre kiterjed. A vállalat mostantól saját márkaneve alatt is forgalmaz majd bizonyos termékeket, melyek jellemzően az olcsóbb árkategóriában képviseltetik magukat. Ez a termékpolitika hasonló ahhoz, amit több áruházlánc, így a TESCO, vagy a szintén angol Sainsbury's évek óta alkalmaz.

Az Amazon kezdetben kizárólag az amerikai webshop vásárlói számára kínálja majd "gazdaságos" termékeit, melyek az AmazonBasic márkanevet kapják majd. A termékkörbe" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr151417233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása