A néhány hete működő Fair Business több szempont szerint világítja át a webboltokat, már ha azok kérik.
Forrás: ITcafé
Szerző: Barna József
"A múlt héten publikálta az Európai Bizottság annak az ellenőrzésnek az eredményeit, amely azt vizsgálta, hogy az internetes elektronikai áruházak üzemeltetői betartják-e a közösségi fogyasztóvédelmi előírásokat. A kiválasztott tíz magyar webboltból kilenc megbukott a vizsgán, de az akadályt első körben sikeresen vevő egyetlen áruháznál is további vizsgálatot rendelt el a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.
Ennek apropóján tartotta fontosnak közölni az egyik alapító, az Infomediátor Információs Társadalmi Felhasználóvédelmi iroda, hogy augusztus vége óta létezik Magyarországon egy olyan mozgalom, a Fair Business, amelynek célja a hazai webáruházak iránti fogyasztói bizalom erősítése. A három civil szervezet" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.