A reklámkampányok egyik fontos eleme, hogy pontosan mikor futnak. Ez általában kimerül a kezdési és vége dátum meghatározásában, esetleg konkrét időpontok kijelölésében, amikor a reklámnak mennie kell.
Forrás: Adserver blog.hu
Szerző: Erőss Csaba
"Mivel az online hirdetések megjelenési számát (közel) valós időben lehet követni, így ezeknél további szempontokat is meg lehet határozni, így sokkal költséghatékonyabban illetve pontosabban lehet futtatni a kampányokat.
A lehetséges szempontok az idő alapú célzásnál:
- napok, órák szerinti kizárás
- megjelenések eloszlása (napi/heti fix megjelenés,egyenletes napi/heti fix)
A napok és órák szerinti célzással kizárhatjuk azokat az időpontokat, mikor hirdetésünk nem releváns (pl.:este napszemüveg)." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.