Idő alapú célzás
2009. szeptember 22. írta: vecseilaszlo

Idő alapú célzás

A reklámkampányok egyik fontos eleme, hogy pontosan mikor futnak. Ez általában kimerül a kezdési és vége dátum meghatározásában, esetleg konkrét időpontok kijelölésében, amikor a reklámnak mennie kell.

Forrás: Adserver blog.hu
Szerző: Erőss Csaba


"Mivel az online hirdetések megjelenési számát (közel) valós időben lehet követni, így ezeknél további szempontokat is meg lehet határozni, így sokkal költséghatékonyabban illetve pontosabban lehet futtatni a kampányokat.

A lehetséges szempontok az idő alapú célzásnál:

  • napok, órák szerinti kizárás
     
  • megjelenések eloszlása (napi/heti fix megjelenés,egyenletes napi/heti fix)


A napok és órák szerinti célzással kizárhatjuk azokat az időpontokat, mikor hirdetésünk nem releváns (pl.:este napszemüveg)." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr11397266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása