Az újjáélesztett Fabergé luxuscég a neten próbálja meg értékesíteni 7 millió dollárt érő új kollekcióját a gazdagok számára.
Forrás: Hírszerző - sokat jelent
"A cég az előző századok során az orosz cárok számára gyártott kövekkel kirakott tojásairól vált híressé. A csoport tervei szerint újra betörne a luxusmárkák piacára és felvenné a kesztyűt az olyan nevekkel mint Bulgary, Tiffany és Cartier. "Azért döntöttünk így, mert úgy véltük, hogy ez egy nagyon jó lehetőség" – közölte Mark Dunhill a cég vezére.
Nincs bolthálózat
A Fabergé weboldalán keresztül és egyedi bemutatókon tervezi az értékesíteni ékszereit. Ezzel a cég több millió dollárt spórol meg, hiszen nem szükséges bolthálózatra költeni, mindössze egy boltot nyitnak majd Genfben. Nagy kockázatot vállalna a cég, ha bolthálózatot nyitnánk. Mi inkább egy úttörő üzletet választottunk – közölte Dunhill.
A Fabergé egy olyan piacra tervez betörni, mely a gazdasági válság hatására igencsak megroggyant, ám a nagy nevek még mindig óriási összegeket költenek arra, hogy magukhoz csábítsák a gazdagokat. A Louis Vuitton például az új londoni üzletére 25 millió dollárt költött, írja a Reuters.
A cég azt reméli, hogy a gazdagok, akik exkluzív dolgokra vágynak, a weboldalon tájékozódnak, mielőtt személyesen néznék meg az adott ékszert. Dunhill elmondta, egy a gazdagok körében végzett felmérés rámutatott, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.