A hitel- és ingatlanpiac mélyrepülése az ingatlanközvetítőket is nehéz helyzetbe hozta. A nagyobb hálózatok csökkentik a költségeiket és leépítenek, a kisebb irodák közül pedig sok lehúzta a rolót, hiszen drámaian visszaestek a bevételeik. Ebben a helyzetben minden versenyképességet javító megoldás akár a túlélés záloga is lehet. Ilyen az internet és a keresőmarketing is.
Forrás: Techline.hu
Szerző: Fülöp Norbert
"Az irodák sikerének egyik záloga, hogy a portfóliójukban lévő ingatlanokat minél több potenciális vevőhöz juttassák el, mégpedig a legjobb áron. Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője elmondta, hogy az elmúlt években az internet előretörésével megváltoztak a médiafogyasztási szokások is. Jelenleg még 35 százalékos részesedésével a televíziózás vezet, ezt követi 27 százalékkal az internetezés, megelőzve a rádióhallgatást (25 százalék) és az egyre lemaradó olvasást (13 százalék). A számok jól mutatják, hogy a televízió után az interneten keresztül lehet a legtöbb fogyasztóhoz eljutni.
Célozzon pontosan!
A világháló nemcsak a mind több internetező miatt, hanem a pontos célzás és a jól mérhető hatékonyság következtében is remek hirdetési felület. A legtöbb hirdetési forma esetében nehezen mérhető az üzenet célba jutása, ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy éppen akkor ér el a címzetthez, amikor az vásárlást fontolgat. Hiába kedvező például egy ingatlanajánlat, ha az azt olvasó a közeljövőben nem tervez lakás- vagy házvásárlást. Ilyenkor a reklám többnyire nem ér célt, azaz a befektetett pénz nem térül meg, nem sikerül azt potenciális ügyfelekre átváltani.
Az internetes megjelenésnek számos formája van, és ezek közül a konkrét üzleti cél meghatározása után lehet kiválasztani a megfelelőt. Vásárolhat például" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.