Az egyik szemem sír, a másik nevet… Szerencsére már itthon is egyre több kkv-s cég ébredezik a rendszerváltás utáni csipkerózsika álomból, és kezdi használni az internetet a cég hatékonyságának növelésére.
Forrás: Webcomm - Internethatékonyság - online marketing
Szerző: Bogschütz Dániel
"Ez a jó hír! A rossz pedig az, hogy még nagyon az út elején járunk, sok vállalat nem alkalmazza tudatosan ezeket az eszközöket, nagy a kapkodás, ami viszont többet árt, mint használ. Ezt azért tartom hihetetlen nagy hibának, mert az internetes felvevőpiac sok területen még kiaknázatlan Kánaán, és ha egy-egy cég kész megvetni a lábát ezen a piacon, ráadásul jó is csinálja, akkor az gyakorlatilag olyan, mintha legálisan nyomhatna pénzt magának.
Azt nyomatékosan ki kell hangsúlyoznom, hogy a jelenlegi helyzet nem a vállalatok hibája!
Hiszen miért is kellene ehhez a területhez minden cégnek értenie? Én sem építeném fel a házamat, vagy bíznám meg a szomszéd fiát a munkával. Vagy ha igen, akkor meg ne várjam el, hogy az a tákolmány hatékonyan lássa el a funkcióját. Hasonló a helyzet az internettel is. Bár az interneten sok információ fellehető egyes területekkel kapcsolatban, de ezek nagy része nélkülözi a szakmai hozzáértést. A cikk hátralévő részében igyekszem átláthatóan összesíteni az internet leghatékonyabb eszközeit.
Ahhoz, hogy egy internetes megjelenés hatékony is legyen, ezáltal új ügyfeleket és megrendeléseket hozzon, az alábbi eszközök szükségesek:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.