Webhelye átalakítása a nagyobb ROI érdekében
2009. szeptember 10. írta: vecseilaszlo

Webhelye átalakítása a nagyobb ROI érdekében

Könnyen abba a hibába eshet az ember, hogy túlértékeli a webhelyére történő forgalomirányítás jelentőségét, elhanyagolva közben egy, a webhely megtérülése (ROI) szempontjából nem kevésbé fontos tényezőt: a tartalom optimalizálását. Gondoskodjon róla, hogy az online marketingje fejlesztésére szánt időből, pénzből és energiából haszna származzon. Hozzon létre olyan webhelyet, amely cselekvésre készteti látogatóit.

Forrás: Google Conversion University
Szerző: Alden DeSoto


"1. Határozza meg a célokat
A webhely megtérülését ma konverzióban mérjük -- vagyis az számít, hogy a látogatók milyen gyakorisággal érik el a meghatározott célokat. A célok olyan tevékenységek a webhelyen, amelyek a vállalkozás sikere szempontjából fontosak. Az e-kereskedelemmel foglalkozó webhelyek esetében természetesen szerepel a célok között az eladás. További cél lehet például az, hogy a látogató visszahívást kérjen egyértékesítési képviselőtől. Vagy az e-mail cím regisztrálása. Még ha pusztán termékismertető jelleggel működteti is webhelyét, akkor is célként tekinthet az Elérhetőség vagy a Termékspecifikációk oldal megnyitására.

A lényeg az, hogy ha nem épít be webhelyébe egy vagy több fő tevékenységet -- célt --, akkor a webhely semmilyen átalakítása nem segít. Célok nélkül nem alakulnak ki érintkezési pontok a vállalkozás és a potenciális ügyfelek között, nem lehet megállapítani, milyen mértékben elégítik ki a webhely a látogatók igényeit, és nincs mód a webhely megtérülésének mérésére.

2. Szerezze meg az első kattintást
Milyen sikerrel tudja a webhelye rávenni a látogatókat a konverzió irányába tett első kattintásra? A nyitóoldalon mindent úgy kell kialakítani és megírni, hogy az kattintásra csábítsa a látogatót.

Honlapjának közönségét nyilván több csoport alkotja. Potenciális ügyfelek, partnerek, befektetők, újságírók egyaránt érdeklődhetnek a cége iránt. Szólítsa meg közvetlenül az egyes igényeket, és tegye világossá a következő lépést. Használjon aktív szavakat, például" ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr321361208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása