8 tipp a vásárlói nyugtalanság csökkentésére, hogy az emberek szívesebben vásároljanak tőlünk.
Forrás: PC WORLD.üzlet
Szerző: Turcsán Tamás
"Szinte mindenki ismeri azt az érzést, amikor megtetszik nekünk valami, és azon gondolkozunk, hogy milyen jó lenne megvenni, de valami félelem mégis visszatart attól, hogy előkapjuk a pénztárcánkat. Ez a fajta vásárlói aggodalom különösen gyakori az internetes vásárlásoknál, ahol egy sosem látott terméket veszünk meg egy sosem látott eladótól.
Ha sikeres webshopot szeretnénk üzemeltetni nem árt odafigyelni a vásárlói bizalomra, hiszen enélkül forgalmunk és bevételeink sem növekedhetnek majd elvárásainknak megfelelően.
A következő 8 igen egyszerűen megvalósítható tanács segítségével sokkal hatékonyabban eloszlathatjuk el ezt a fajta vásárlástól való félelmet, és nyugtathatjuk meg a látogatókat, hogy megbízható céggel van dolguk, és a pénzükért pontosan azt kapják, amit várnak.
1. Előzzük meg a kérdéseket
Egy jó webshop gyűjti a leggyakoribb vásárlói kérdéseket. Oldalunkon ez még nem gyakorlat, akkor ideje elkezdeni! Ha egy kérdés több embernek is eszébe jutott már, akkor könnyen lehet, hogy másnak is eszébe juthat, de általában senki sem veszi a fáradtságot, hogy megkérdezze, helyette inkább nem vásárol. Előzze meg ezeket a kérdéseket, és adjon rájuk proaktív módon választ. Erre jó módszer a GYIK (gyakran ismételt kérdések), illetve a legfőbb vásárláshoz kapcsolódó információknak a kiemelt kommunikálása.
2. Sugalljunk megbízhatóságot
Ha egy termék forgalmazására kizárólagosságot élvez, és minden szavával a termékek minőségét hangsúlyozza, akkor az oldala sem nézhet ki úgy, mint amit pár perc alatt összedobtak, és mindent sugároz, csak minőséget nem. A minőségi design" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.