Tudja Ön, hogy melyik bannerből jelent meg a legtöbb Magyarországon? Tudta, hogy egy év alatt több mint hárommilliárd bannermegjelenésben hirdettek cégek könyveket?
Forrás: Honliner - online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Az internetes hirdetések azért is nagyon népszerűek, mert könnyen és pontosan mérhetőek. Ezért is jelennek meg rendszeresen olyan statisztikák, amelyek a felhasználói szokásokról és az internetezők által használt szoftverekről adnak kimutatást. Egy új weboldal most ezeket a statisztikákat teszi folyamatosan elérhetővé.
A http://adstat.adverticum.hu oldalon elérhető adatok alapján például a hazai felhasználók közel 42%-a használt Firefox 3-as böngészőt 2009 júniusában. De azt is megtudhatjuk, hogy a Microsoft Silverlight böngésző kiegészítő elterjedtsége 2009 első félévében közel 7 százalékponttal növekedett.
A megszokott adatok mellett az Adverticum két különlegességgel is jelentkezik." ... >>
Kapcsolodó statisztika:
Iparági elemzések KSH kategória szerint
Az alábbi táblázat iparági besorolás szerint tartalmazza az Adverticum AdServer rendszerében 2009 első negyedévében indított kampányok első negyedéves megjelenésszámait (ADV). A besorolást a megjelenített kreatívok tartalma alapján az Adverticum Zrt. munkatársai végezték a KSH által meghatározott kategóriák szerint.
Forrás: Adverticum AdStat
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.