A nagy belföldi áruházláncok árainak összevetését teszi majd lehetővé a fogyasztók számára az az árösszehasonlító felmérés, amelyet szeptembertől publikál az Auchan Magyarország egy független árfelmérő cég részvételével - közölte Jean-Paul Filliat, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója.
Forrás: Index
"A felmérést a HMSM Consulting az Auchan, a Tesco, a Cora és az Interspar áruházaiban végzi el havonta egyszer. A vezérigazgató hangsúlyozta: az Auchan sem a felmérés időpontját nem ismeri, sem azt, hogy az árfelmérő egy-egy áruházlánc melyik áruházában végzi. A honlapon (http://www.hiperarak.hu/ - számoljon utána... - a szerk.) közzétett árösszehasonlítással az Auchan Magyarország arra számít, hogy az áruházláncok "jobban odafigyelnek az árakra", a honlap célja azonban nem az árverseny növelése, hanem elsősorban a vásárlóknak szóló szolgáltatás - magyarázta Jean-Paul Filliat.
Nicolas Blancard, az Auchan Magyarország marketing igazgatója elmondta, hogy a HMSM Consulting mindig más és más 600 terméket választ ki a abból a mintegy háromezerből, ami márkás, jelentős mennyiségben értékesítenek belőle, az áruházláncok forgalmazzák és így objektíven összevethető az áruk. Az árfelmérést" ... >>
Kapcsolódó cikk:
Gyors reakció: Árösszehasonlítás Auchan-módra: már ma élesítik a vitatott oldalt
Forrás: hvg.hu
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.