A banner reklámokban csak a felhasználók 33 százaléka bízik a világon
2009. augusztus 29. írta: vecseilaszlo

A banner reklámokban csak a felhasználók 33 százaléka bízik a világon

Az internetezők 90 százaléka ismerősei ajánlásainak hisz és csak 33 százalék bízik a banner reklámokban. A bizalom tekintetében a legnagyobb, 15 százalékpontos növekedést a márkaszponzorációk érték el egy év alatt. A legkisebb, 5 százalékpontos növekedést pedig az e-mailek. A világ 50 országában 25.000 internetező megkérdezésével 2009. áprilisban végzett Nielsen online kutatás szerint.

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


" Recommendations by personal acquaintances and opinions posted by consumers online are the most trusted forms of advertising globally, according to the latest twiceyearly Nielsen Global Online Consumer Survey of over 25,000 Internet consumers from 50 countries. The Nielsen survey, the largest of its kind, shows that nine in every ten Internet consumers worldwide (90 percent) trust recommendations from people they know, while seven in every ten (70 percent) trust consumer opinions posted online." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr341342458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása