Online hirdetési árak 35 százalék újranövekedés Amerikában
2009. augusztus 26. írta: vecseilaszlo

Online hirdetési árak 35 százalék újranövekedés Amerikában

Az online hirdetési árak 2009. januárig folyamatosan csökkentek és elérték minden idők legalacsonyabb szintjét, majd újra növekedtek havonta 3-15 százalékkal Amerikában 2009. júniusig. Összességében a reklámárak 35 százalékkal növekedtek 2009. első félévben.

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"PubMatic, the pioneer of ad revenue optimization technology for large online publishers, today revealed that industry ad pricing levels have increased 35% since the start of 2009. Pricing for ad inventory sold through indirect channels such as ad networks and ad exchanges has steadily increased every month, gaining 47% since the end of January." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr331337379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása